n0h3li replied to your post: i’ve decided that i will make up for a…

hope you have fun!!!

thanks!!! i’m super excited hahaha



posted 1 day ago

#n0h3li #reply

supremedictator replied to your post: "do you ane <persn you like> lik…

dumb decisions

roxy that basically sums up my life here



posted 1 week ago

#supremedictator #reply

mdamodred replied to your post: also like 95% of what we do here can b…

MUSHROOOMMMMMMSSSSSSSS :Q___

i’m so fucking excited for these mushrooms tonight man you don’t even know (except you probably do)



posted 1 week ago

#mdamodred #reply

amynumbera replied to your post: may or may not have an actual apartmen…

where!

julia and i are looking at the west end of campus now



posted 1 week ago with 1 note

#amynumbera #reply

starkresiliency replied to your post: starkresiliency replied to your post: …

i have no idea either haha, i remember there was an article that said he changed the ending of the series drastically (which i assume was to make it longer since it became so popular lol) so, it seems likely he’s just kinda doing shit at this point.

whaaaat where did that come from? why would he do that it seemed like it was going somewhere before and that’s one of the reasons i really liked it… 



posted 1 week ago with 1 note

#starkresiliency #reply

starkresiliency replied to your post: starkresiliency replied to your post: …

yeah :c like there’s stuff i still think could end up being cool but i’m sooo not ok with what levi did to historia in this latest chapter and what happened to armin before, too, so i just. it feels like it’s just for shock value and i don’t like it.

yeah i was so grossed out oh my god i just kind of want to take those two and leave the manga entirely pissing on characters for shock value is like the definition of bad writing

i’m honestly not sure if isayama even is going anywhere with this anymore



posted 1 week ago with 1 note

#starkresiliency #reply

starkresiliency replied to your post: WHAT THE HELL IS HAPPENING IN ATTACK O…

snk has pretty much turned into a joke and it aggravates me because i genuinely want answers but it feels like so much unnecessary and gross stuff is happening to characters that i’m uncomf reading it :/

this is exactly how i feel about it now tbh like i keep hoping the next chapter will solve something but all it does is make it worse



posted 1 week ago with 1 note

#starkresiliency #reply

biophilie replied to your post: biophilie replied to your post: WHAT T…

I read it and my reaction was “….okay, /what/” the entire time LOL. yeah i i don’t know???

the stream of “what the hell” that’s been coming out of my mouth for the last two chapters was interrupted only to get really upset about historia’s treatment because No



posted 1 week ago

#biophilie #reply #snking

biophilie replied to your post: WHAT THE HELL IS HAPPENING IN ATTACK O…

iiiiii understand completely

at least i’m not suffering alone



posted 1 week ago with 2 notes

#biophilie #this isn't even like oh no so many feels fandom update suffering #this is what the FUCK do you think you are DOING i smell BULLSHIT kind of suffering #WHAT THE FUCK #reply

insertwittyandunusualnamehere replied to your post: i am the most awkward person ever in 9…

Aw, don’t worry friend, I promise you aren’t actually that weird looking. Just expressive. At bad moments in camera times

thank you leah this is good to hear ;w;



posted 1 week ago

#insertwittyandunusualnamehere #reply

bohrscht replied to your post: hahahahahaha i missed meeting arina ta…

aww :( maybe next time??

i wonder if she’ll be at any more cons in the us like ever :T the only mangaka i’d like to meet more is hiromu arakawa



posted 1 week ago

#bohrscht #reply

celestialnexus replied to your post: hahahahahaha i missed meeting arina ta…

She was apparently adorable and super sweet

I’M SCREAMING SO MUCH she is the reason i got into anime when i did OHHH MAN



posted 1 week ago with 1 note

#celestialnexus #cries for 39085720394875 years #reply

leewardvoyage replied to your post: i’m missing anime detour this is so sad

Maybe next year :)

hopefully, this is the second year in a row i haven’t been there i’m breaking a tradition here man



posted 2 weeks ago with 2 notes

#leewardvoyage #reply #idk someone told me the con went downhill but i still want to be there IDK

helihallo replied to your post: fanfiction has given me unrealistic ex…

im the same with college au !! i even put it in my sidebar incredible

we are one and the same



posted 2 weeks ago

#helihallo #reply #excepti don't have it in my sidebar lol

sophiecognito replied to your post: sophiecognito replied to your post: i …

GO TO SLEEP U

oh shit it’s 2am ahahahhaha



posted 2 weeks ago

#sophiecognito #ok mom #reply #anything for u
©